אביתר בנאי אלבום - אביתר בנאי - תל אביב (מבט מעמיק) | Andy Was Wrong - כך או כך, מדובר באלבום מצוין שבעיקר מצליח לגעת.

אביתר בנאי אלבום - אביתר בנאי - תל אביב (מבט מעמיק) | Andy Was Wrong - כך או כך, מדובר באלבום מצוין שבעיקר מצליח לגעת.. הקול של אביתר בנאי, המלודיות הנפלאות שלו, העצב המתוק של שיריו. אלבום הבכורה של אביתר בנאי הוא אלבום שנולד מתחושות של בדידות, זרות ואכזבה. שני השירים שיצאו ממנו לרדיו אותיות פורחות באויר ועד מחר. אביתר בנאי הוא אלבום הבכורה של הזמר והיוצר הישראלי אביתר בנאי שהופיע בשנת 1997 בחברת הד ארצי. „תמיד פחדתי להשתגע שהלב יקפא ויתרוקן.

כמעט 17 שנה אחרי אלבום הבכורה המרתק שלו, אביתר בנאי הוא כבר אייקון משמעותי ובעל משקל בתרבות הישראלית. „אני אוכל עוד לדבר באהבה על עצמי ועל העיר ועל אישה. אלבום שהפך עם הזמן לאחד המוערכים בהיסטוריה של המוזיקה הישראלית ושימש השראה ליוצרים רבים אחרים. חמש שנים לאחר שהוציא את אלבום הבכורה שלו, סך הכל, הזמר והיוצר יונתן רזאל חוזר לעבוד עם אביתר בנאי ומסיים בימים אלה את הקלטת אלבומו השני, הצפוי לצאת לחנויות המוזיקה בקיץ הקרוב. לשונות של אש של אביתר בנאי הינו אלבום שישי במספר המאגד בתוכו 12 רצועות השמעה שאותם כתב והלחין אביתר בנאי פרט לשירים:

אביתר בנאי: "זה האלבום שהפגיש אותי עם הצער של הכישלון"
אביתר בנאי: "זה האלבום שהפגיש אותי עם הצער של הכישלון" from www.srugim.co.il
אלבום שהפך עם הזמן לאחד המוערכים בהיסטוריה של המוזיקה הישראלית ושימש השראה ליוצרים רבים אחרים. כמעט 17 שנה אחרי אלבום הבכורה המרתק שלו, אביתר בנאי הוא כבר אייקון משמעותי ובעל משקל בתרבות הישראלית. אביתר בנאי הוא שם אלבומו הראשון של אביתר בנאי, שיצא בשנת 1997. כך או כך, מדובר באלבום מצוין שבעיקר מצליח לגעת. „תמיד פחדתי להשתגע שהלב יקפא ויתרוקן. ראיון בלעדי עם אביתר בנאי, ביקורת על אלבומם החדש של ברי סחרוף ורע מוכיח, מאמר דעה על החתונות של היום, ראיון עסיסי עם. גל כל אלבומים להורדת הקובץ שירים, שירים להורדה ישירה. .של אביתר בנאי, עליו כתבו השופטים 'יפה כלבנה' הינו אלבום שלם של יוצר שמתלבט לגבי מהותו, פזילה לחיים חילוניים קודמים הוועדה קבעה פה אחד שאין אלבום ראוי יותר לפרס אלבום השנה.

הקול של אביתר בנאי, המלודיות הנפלאות שלו, העצב המתוק של שיריו.

ואתה שכתב רבי לוי יצחק מברדיצ'ב. .של אביתר בנאי, עליו כתבו השופטים 'יפה כלבנה' הינו אלבום שלם של יוצר שמתלבט לגבי מהותו, פזילה לחיים חילוניים קודמים הוועדה קבעה פה אחד שאין אלבום ראוי יותר לפרס אלבום השנה. באמתחתו אלבומי זהב ופלטינה, פרסים יוקרתיים, שיתופי פעולה מסקרנים ושירים שהפכו להמנונים של דור. קל לפתוח את לשונות של אש, האלבום החדש של אביתר בנאי. בן למשפחת בנאי הידועה בתרומתה לתרבות הישראלית. אביתר בנאי הוא כבר קונצנזוס. האלבום זכה להצלחה גדולה, ושלושה שירים מתוכו הגיעו למצעד השנתי תשנז (1997). ככה הרגשתי באלבומו השלישי עומד על נייר (2005) בהפקה המוסיקלית של גיל סמטנה שיצא אחרי תקופה נורא. את האלבום הפיק חיים שמש, ובין מעבדיו היו צח דרורי, אסף אמדורסקי וקורין אלאל. לפני הכל, ואין טעם להכחיש זאת, אלבומו הרביעי של בנאי הוא אלבום יהודי לכל דבר. אקורדים ומילים לשיר יפה כלבנה בביצוע אביתר בנאי, הערוך על ידי מוסיקאים מקצועיים. אלבום שהפך עם הזמן לאחד המוערכים בהיסטוריה של המוזיקה הישראלית ושימש השראה ליוצרים רבים אחרים. אביתר בנאי מהיוצרים החשובים והאהובים בישראל.

15 שנים חלפו מאז הוציא אביתר בנאי את אלבום הבכורה שלו. ככה הרגשתי באלבומו השלישי עומד על נייר (2005) בהפקה המוסיקלית של גיל סמטנה שיצא אחרי תקופה נורא. 20 שנה אחרי אלבום הבכורה המופתי של אביתר בנאי, הכישרון הענק עוד שם, אבל העוצמה נמוכה יותר. „אני מרגיש שמשהו משתנה העייפות תחלוף האור יעלה. אביתר בנאי הוא אלבום הבכורה של הזמר והיוצר הישראלי אביתר בנאי שהופיע בשנת 1997 בחברת הד ארצי.

אביתר בנאי: "זה האלבום שהפגיש אותי עם הצער של הכישלון"
אביתר בנאי: "זה האלבום שהפגיש אותי עם הצער של הכישלון" from www.srugim.co.il
אביתר בנאי (נולד ב־8 בפברואר 1973), זמר, פזמונאי ומלחין ישראלי, מבני משפחת בנאי. ללא תבניות או כללים פרט לאלה. לשונות של אש של אביתר בנאי הינו אלבום שישי במספר המאגד בתוכו 12 רצועות השמעה שאותם כתב והלחין אביתר בנאי פרט לשירים: אביתר בנאי הוא אלבום הבכורה של הזמר והיוצר הישראלי אביתר בנאי שהופיע בשנת 1997 בחברת הד ארצי. תחת פיקודו המוזיקלי של חיים שמש ועזרתם של מוזיקאים. „אני אוכל עוד לדבר באהבה על עצמי ועל העיר ועל אישה. לפני הכל, ואין טעם להכחיש זאת, אלבומו הרביעי של בנאי הוא אלבום יהודי לכל דבר. „אני מרגיש שמשהו משתנה העייפות תחלוף האור יעלה.

„הנחש מתקרב וכשהדוב ישן הוא לא ידע בכלל איך זה קרה.

כך או כך, מדובר באלבום מצוין שבעיקר מצליח לגעת. אביתר בנאי (נולד ב־8 בפברואר 1973), זמר, פזמונאי ומלחין ישראלי, מבני משפחת בנאי. האלבום הפך להצלחה במהרה ונמכר ביותר מ־50,000 עותקים. אביתר בנאי הוא כבר קונצנזוס. גל כל אלבומים להורדת הקובץ שירים, שירים להורדה ישירה. „תמיד פחדתי להשתגע שהלב יקפא ויתרוקן. ככה הרגשתי באלבומו השלישי עומד על נייר (2005) בהפקה המוסיקלית של גיל סמטנה שיצא אחרי תקופה נורא. חמש שנים לאחר שהוציא את אלבום הבכורה שלו, סך הכל, הזמר והיוצר יונתן רזאל חוזר לעבוד עם אביתר בנאי ומסיים בימים אלה את הקלטת אלבומו השני, הצפוי לצאת לחנויות המוזיקה בקיץ הקרוב. אלבום שהפך עם הזמן לאחד המוערכים בהיסטוריה של המוזיקה הישראלית ושימש השראה ליוצרים רבים אחרים. לומר שאלבום הבכורה של אביתר בנאי, שנושא את שמו ויצא לפני 20 שנה, עומד במבחן הזמן יהיה האנדרסטייטמנט של כל. ואתה שכתב רבי לוי יצחק מברדיצ'ב. את התחושות הקשות הללו תרגם בנאי למילים וצלילים בדרכו המיוחדת שהיתה מלאה ושלמה כבר כשהיה בן 24. .של אביתר בנאי, עליו כתבו השופטים 'יפה כלבנה' הינו אלבום שלם של יוצר שמתלבט לגבי מהותו, פזילה לחיים חילוניים קודמים הוועדה קבעה פה אחד שאין אלבום ראוי יותר לפרס אלבום השנה.

אקורדים ומילים לשיר יפה כלבנה בביצוע אביתר בנאי, הערוך על ידי מוסיקאים מקצועיים. ללא תבניות או כללים פרט לאלה. צוות tab4u מקפיד על אקורדים מדוייקים ונאמנים לשיר. תחת פיקודו המוזיקלי של חיים שמש ועזרתם של מוזיקאים. ואתה שכתב רבי לוי יצחק מברדיצ'ב.

דודו טסה | דודו טסה בהופעה, אלבום כפול ביקורת
דודו טסה | דודו טסה בהופעה, אלבום כפול ביקורת from www.yosmusic.com
„זהירות זהירות לא לשבור שום דבר לבד. אלבום שהפך עם הזמן לאחד המוערכים בהיסטוריה של המוזיקה הישראלית ושימש השראה ליוצרים רבים אחרים. הוא שואל שאלות נוקבות, הכוללות ביקורת עצמית דיאלוג פנימי זה שהוא מצוי בו, מניב אלבום אחר אלבום של יצירתיות אינטנסיבית, מקורית, רעננה ומורכבת מאד. צוות tab4u מקפיד על אקורדים מדוייקים ונאמנים לשיר. את התחושות הקשות הללו תרגם בנאי למילים וצלילים בדרכו המיוחדת שהיתה מלאה ושלמה כבר כשהיה בן 24. אלבום הבכורה של אביתר בנאי הוא אלבום שנולד מתחושות של בדידות, זרות ואכזבה. „אני אוכל עוד לדבר באהבה על עצמי ועל העיר ועל אישה. אביתר בנאי הוא אלבום הבכורה של הזמר והיוצר הישראלי אביתר בנאי שהופיע בשנת 1997 בחברת הד ארצי.

באמתחתו אלבומי זהב ופלטינה, פרסים יוקרתיים, שיתופי פעולה מסקרנים ושירים שהפכו להמנונים של דור.

חמש שנים לאחר שהוציא את אלבום הבכורה שלו, סך הכל, הזמר והיוצר יונתן רזאל חוזר לעבוד עם אביתר בנאי ומסיים בימים אלה את הקלטת אלבומו השני, הצפוי לצאת לחנויות המוזיקה בקיץ הקרוב. יצירה אוניברסלית וחד פעמית, עצובה, אמיתית, כנה, מלכדת. אביתר בנאי הוא אלבום הבכורה של הזמר והיוצר הישראלי אביתר בנאי שהופיע בשנת 1997 בחברת הד ארצי. בשנת 1997 שחרר חבר חדש ובלתי מוכר בשבט בנאי את אלבום הבכורה שלו. 20 שנה אחרי אלבום הבכורה המופתי של אביתר בנאי, הכישרון הענק עוד שם, אבל העוצמה נמוכה יותר. אלבום שהפך עם הזמן לאחד המוערכים בהיסטוריה של המוזיקה הישראלית ושימש השראה ליוצרים רבים אחרים. האלבום זכה להצלחה גדולה, ושלושה שירים מתוכו הגיעו למצעד השנתי תשנז (1997). ככה הרגשתי באלבומו השלישי עומד על נייר (2005) בהפקה המוסיקלית של גיל סמטנה שיצא אחרי תקופה נורא. גובה הפרס הינו 15 אלף שקלים. הושענא הלקוח מתוך מחזור התפילה של חג הסוכות. אלבום הבכורה של אביתר בנאי הוא אלבום שנולד מתחושות של בדידות, זרות ואכזבה. „אני מרגיש שמשהו משתנה העייפות תחלוף האור יעלה. „תמיד פחדתי להשתגע שהלב יקפא ויתרוקן.

באמתחתו אלבומי זהב ופלטינה, פרסים יוקרתיים, שיתופי פעולה מסקרנים ושירים שהפכו להמנונים של דור אביתר בנאי. תחת פיקודו המוזיקלי של חיים שמש ועזרתם של מוזיקאים.

Posting Komentar

0 Komentar